For Better Performance Please Use Chrome or Firefox Web Browser

سیزدهمین کارگاه آموزشی سیستم مدیریت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی- فراتم

سیزدهمین کارگاه آموزشی سیستم مدیریت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی- فراتم

2 الی 4 تیرماه 1394 (23 الی 25 ژوئن 2015)

این سیزدهمین کارگاه آموزشی است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و فراتم به طور مشترک به منظور  بالابردن آگاهی، افزایش درک و ترویج استفاده از استانداردهای ایمنی آژانس در سیستم‌های مدیریت برگزار می‌نمایند. صنعت هسته‌ای در حال حاضر در دوره تغییرات قابل ملاحظه‌ای است که در آن بسیاری از کشورها با پروژه‌های جدید ساخته‌شده، در حال پیشرفت  و یا برنامه‌ریزی هستند. در میان آنها کشورهایی هستند که انرژی هسته‌ای برای اولین بار در حال اجرا و استفاده است. در همین زمان، کشورهایی نیز هستند که صنعت هسته‌ای در آنها در حال افول و حتی توقف تدریجی است. بنابراین، مباحثی مانند افکار عمومی، ایمنی، اقتصاد انرژی هسته‌ای و امور داخلی و خارجی شاید مهم‌تر از همیشه مطرح شده است.

تمام این عوامل بدان معنی است که مدیریت موثر یک تغییر حیاتی بوده و هر دوی فرصت‌ها و خطرات مربوطه وجود دارد. این موضوعات گردانندگان را با چالش‌های جدید در دانش، شایستگی، هدایت و مدیریت مواجه می‎‌نماید.
این کارگاه آموزشی برای ارائه فرصتی به شرکت‌کنندگان به منظور بحث در مورد این موضوعات، تاثیرگذاری در پیشرفت‌ بین‌المللی در منطقه، درک بهتر وضعیت و نیازهای بالقوه توسعه در سازمان‌هایشان در نظر گرفته شده است.

منبع: سایت سازمان  انرژی اتمی

تحت نظارت وف ایرانی